L.J. SHEN - KRADLJIVAC POLJUBACA


Francesca Rossi je zaljubljena u Angela Bandinija otkad je bila dijete i sigurna je da će se udati za njega. Na balu pod maskama htjela mu je dati svoj prvi poljubac, no njezin prvi poljubac ukrade nemilosrdni senator Wolfe Keaton.

Sljedeći dan njezin cijeli svijet se sruši kada sazna da je senator Keaton zatražio njenu ruku od njenog oca i da su njih dvoje sada zaručeni.

Njezin do tada savršeni život se razbije u komadiće, a njezini snovi o kojima je oduvijek maštala nikada se neće ostvariti. Sve ono što je znala je laž i napokon počinje vidjeti istinu.

Dakle, meni je ovo jedna od najboljih knjiga koje sam ikad pročitala. Toliko mi je dobra da sam je u zadnjih otprilike mjesec dana koliko je imam, pročitala čak tri puta. Da, dobro ste pročitali, TRI puta! Ovaj osvrt sam mogla napisati u samo dvije riječi: OBAVEZNO PROČITATI! Toliko me privukla ova priča da sam si nabavila sve knjige od L.J. Shen na engleskom jeziku i imam ih u planu što prije pročitati.

Kemija između Wolfea i Francesce se osjeti od prvog trenutka kada se njih dvoje sretnu. Između njih dvoje je hrpa emocija i povesti će vas u vožnju koju nećete tako lako zaboraviti. Njihov odnos djeluje na principu povuci-potegni. Oni uzimaju i povređuju jedno drugo, pa se slome i uništavaju. Mrze se, pa se vole, pa se još malo mrze sve dok im je na kraju jedino preostalo predati se želji svoga srca. Preostaje im  zaboraviti svoj ponos i otvoriti srce kako bi mogli pronaći sreću.

Lijepo napisan i s jedinstvenom pričom, Kradljivac poljubaca će vas očarati i oduševiti. Likovi su odlično dočarani, i morate ih voljeti čak i onda kada ne želite (Wolfe).

Emocionalno, romantično, očaravajuće, to je sve što ću još napisati o ovoj knjizi!