MINETTE WALTERS - LEDANA

Phoebe Maybury živi u Street Grangeu s dvije prijateljice Anne Cattrell i Diane Goode, koje su se uselile k njoj nakon nestanka njenog supruga Davida prije deset godina. Policija je u to vrijeme bila sigurna da je Phoebe ubila Davida, no Phoebe je rekla da je upravo on ostavio nju i njeno dvoje djece. Od tada su je prezirali mještani, a tri žene žive u izolaciji. Kad se u njenoj ledenoj kući otkrije neidentificarano truplo, sumnje iznova počinju. Glavno pitanje je da li je neidentificirano truplo Pheobein davno nestali suprug i da li je Pheobe stvarno odgovorna za njegov nestanak?

 

Ledana je drugi roman Minette Walters s kojim sam se ja susrela i oduševio me kao i njen roman Kiparica. Sviđa mi se kako je spisateljica zamislila radnju - leš koji prkosi identifikaciji, nađen na malo vjerovatno, teško otkrivljivom mjestu, ledenoj kući obrasloj raznim biljkama kako bi bila nevidljiva. Vrlo dobar razvoj likova u kombinaciji sa napetim zapletom.

Ovo je priča o čuvanim tajnama; o izazovima istinskog prijateljstva i žrtvama koje dajemo za one koje volimo. Također se radi o suočavanju s vlastitim greškama i pronalaženju snage za prevladavanje unutarnjih previranja i vanjskih predrasuda. Walters uspijeva zadržati priču intrigantnom, ali ono gdje je ona izvanredna je u proučavanju ljudskih karaktera i kako bi oni reagirali u određenim situacijama.

Ledana je još jedan roman Minette Walters koji vam preporučujem, a mene još čeka njen roman Maska srama za koji se nadam da će biti jednako dobar kao i prva dva.