NICOLA MAY - MALI DUĆAN U COCKLEBERRY BAYU


Rosa Larkin nikada zapravo nije nigdje pripadala niti zna kakav je osjećaj ljubavi i pripadanja nekome. Odrastajući u jednom domu za neželjenu djecu za drugim, naučila je biti jaka i kloniti se predanosti nekome. Osim svog najboljeg prijatelja Josha i njezinog spašenog malog pasa Hot Doga, Rosa se ne osjeća povezanom ni sa čim drugim u svom životu, pa kad otkrije da joj je netko ostavio dućan u prekrasnom gradiću Cockleberry Bayu, zaprepaštena je, ali i više nego spremna za izazov. Od stare trgovine koja se mora urediti, pa do užurbane i znatiželjne zajednice koja zna sve o svima, Rosa se nalazi u potpuno novoj avanturi s novim prijateljstvima, tajnama, pa čak i mogućnošću ljubavi.

 

Jako mi se svidio lik Rose, bila je tako zabavna. Ona je jedan od onih likova koji zapravo želite biti ili barem biti prijatelj s njom. Svidjela mi se njezina hrabrost da započne novi život sasvim sama na novom nepoznatom mjestu. Stvarno sam je obožavala i bila sam joj zavidna na prijateljstvu s Joshom. Tko ne bi volio imati zgodnog igrača ragbija za najboljeg prijatelja kojeg možete nazvati u bilo kojem trenutku i on odmah kreće k vama da vam pomogne u čemu god treba?!!

Ono što mi se najviše dopalo u ovoj knjizi je to što nije sve sjajno i bajno kako to u ovakvim knjigama zna biti. Rosa i drugi likovi su veoma realni iako su izmišljeni, pa postoje u priči i neki ne tako simpatični ljudi. Također imamo vrlo moderan pogled prema ljubavnim odnosima. Mislim da je to sve osvježavajuća promjena.

U ovoj priči ima svega pomalo; zločina, misterije, romantike, prijateljstva. Sve to pridonosi uživanju u čitanju. Ova knjiga je jako ugodno iznenađenje za mene! Imate moju najiskreniju preporuku!