LUCINDA BERRY - SAVRŠENO DIJETE


Hannah i Christopher Bauer imaju sve u životu. Nedostaje im samo dijete. Nakon godina borbe protiv neplodnosti, Hannah razmišlja da prestane s pokušajima vantjelesne oplodnje i pokušava se pomiriti s činjenicom da nikada neće postati majka.

No, kada šestogodišnju djevojčicu Janie pronađu napuštenu na parkiralištu prekrivenu modricama i krvlju i dovedu je na hitnu u bolnicu u kojoj Christopher i Hannah rade, život im se počinje mijenjati. Christopher je ortopedski kirurg kojem je dodijeljeno da operira neke Janieine kosti koje su krivo zarasle i njih dvoje se brzo povežu. Prije nego što to shvate, Bauerovi su se već prijavili za privremene udomitelje za malenu Janie. Ali Janieino ponašanje počinje razdvajati Hannah i Christophera i tajne iz njezine prošlosti mogu ih jednostavno gurnuti preko ruba. Janie nije dijete koje su očekivali. Njezino nepristojno i zastrašujuće ponašanje sve više straši Hannah, dok Christopher nastavlja biti slijep na njezine nedostatke. Sve to neizbježno sve više i više udaljava par.

Nije nikakvo iznenađenje da Janie pati od teških tjelesnih i mentalnih problema zbog svoje nasilne prošlosti. Sa svojim medicinskim iskustvom, Christopher i Hannah doimaju se kao savršen par koji se mogu brinuti o Janie. Nažalost, Christopher je zaslijepljen svojom ljubavlju i Janieinom manipulacijom i ne vidi koliko su stvari doista loše.

Knjiga Savršeno dijete je ispričana sa tri različita gledišta: Hannah, Christophera i Piper Goldstein, Janieine socijalne radnice. Christopher obožava Janie i teško mu je povjerovati da je ona sposobna za užasno ponašanje na koje ga drugi upozoravaju. Hannah je realnija u pogledu poteškoća s kojima se suočavaju. Piper je Janieina socijalna radnica i iznosi vanjski pogled na obitelj i njihovo ponašanje.

Lucinda Berry me odmah uvukla u priču od samog početka i ovu knjigu nisam mogla ispustiti iz ruku. Od glavnih likova Hannah mi se jako svidjela i cijelo vrijeme sam bila na njezinoj strani, dok me je Christopher većinom živcirao svojim naivnim i zaslijepljenim pogledom na cijelu situaciju.

Knjiga je bila uznemirujuća i na trenutke jeziva, no ja sam uživala čitajući svako slovo. Unatoč Christopheru koji me je baš iritirao, Savršeno dijete je jedan od najboljih psihiloških trilera koje sam dosad pročitala i obavezno ga preporučujem svim ljubiteljima ovog žanra.