TARRYN FISHER - SUPRUGE


Supruge je zanimljiv, mračan i uvrnut triler koji je imao prilično bizarnu, intrigantnu i originalnu radnju. Odmah sam bila uvučena u priču i nisam mogla ostaviti ovu knjigu. Prva polovica bila je apsolutno savršena i imala je moju punu pozornost, a onda u drugoj polovici knjige moja pažnja se počela malo smanjivati. To je moju ocjenu smanjilo na četvorku.

Šteta, jer početak mi je stvarno bio zanimljiv!

Zamislite da ste udani i da vaš muž ima još dvije žene.

Nikada niste upoznali te druge žene. Nitko se od vas ne poznaje, a zbog ovog nekonvencionalnog odnosa možete vidjeti svog muža samo jedan dan u tjednu. Ali toliko ga volite da vam je svejedno. Ili ste barem to sami sebi rekli.

No jednog dana, dok perete rublje, u džepu mu nađete komadić papira, podsjetnik za sastanak sa ženom po imenu Hannah, i jednostavno znate da je to jedna od žena.

Mislili ste da ste u redu sa svojim odnosom, ali ne možete si pomoći: uđete joj u trag i pod lažnim izgovorom sklapate prijateljstvo. Hannah nema pojma tko ste vi zapravo. Zatim se Hannah počinje pojavljivati ​​na vašim kavama s vidljivim modricama i vi shvaćate da je njen muž, koji je ujedno i vaš muž, zlostavlja. Ali niste znali da je nasilan, jer prema vama nikad nije takav bio.

Tko je zapravo vaš suprug i koliko biste daleko otišli da saznate istinu? Biste li riskirali vlastiti život?

A tko su njegove tajanstvene prva i treća supruga?

 

Najbolje u ovoj knjizi mi je bilo to što je bilo stalnih preokreta i nisam mogla predvidjeti u kojem smjeru knjiga ide. Volim kad nemam jednu čvrstu teoriju o tome kakav bi kraj mogao biti, a upravo je tako bilo s ovom knjigom. Bila sam zaintrigirana kroz cijelu priču i jedva sam čekala vidjeti kako je sve ispalo na kraju.