LISA KLEYPAS - KAO STRANCI (THE RAVENELS)


Kao stranci je četvrta knjiga iz serijala Lise Kleypas o Ravenelovima. Iskreno sam oduševljena ovim serijalom. Spisateljica me oduševila svakom knjigom iz ovog serijala, pa tako ni ova nije iznimka.

Garett Gibson nije tipična glavna junakinja na kakve smo navikli u povijesnim ljubavnim romanima. Ona je liječnica kojoj su njezina ordinacija i karijera na prvom mjestu. Ne želi biti udana za muškarca kojem bi bila samo lijepi dodatak. Ali posljednji muškarac za kojeg očekuje da će je zainteresirati je tajanstveni Ethan Ransom, bivši detektiv Scotland Yarda.

Svidjelo mi se sve o Ethanu i Garrett. Tempo njihovog odnosa, ono što su osjećali jedno prema drugome. Način na koji su međusobno razgovarali.

Garrett je bila nevjerojatno svojeglav lik, inteligentna žena koja ima svoj stav, ali je i iznimno suosjećajna. O ovom izmišljenom liku koji se temelji na stvarnoj osobi (Elizabeth Garrett) bilo je jednostavno nevjerojatno čitati. Lisa Kleypas je tako sjajna u izgradnji svojih likova i njihovih svijetova.

Što se tiče romantike, bila je savršena. Njih dvoje su bili tako dobro prilagođeni i brzo su se zaljubili jedno u drugo. Svidjelo mi se što se oboje ne uklapaju u društvo, ali umjesto da se ukalupljuju u taj svijet, učinili su sve da im taj svijet odgovara, bez obzira na posljedice.

Toplo preporučujem ovu knjigu svim ljubiteljima povijesnih romansi. Ova knjiga je sadržavala sve elemente kojima se nadam kada započnem čitati neki ljubavni roman; romansu s fantastičnom radnjom, nevjerojatnim likovima, izvanrednom kemijom, nekoliko smiješnih situacija i trenucima koji su mi rastopili srce.