ROBERT DUGONI - GROB MOJE SESTRE


Grob moje sestre je prva knjiga iz serijala o detektivki Tracy Crosswhite. Dvadeset godina ranije, njezina mlađa sestra Sarah, koja je tada imala osamnaest godina, nestala je nakon što su njih dvije sudjelovale u streljačkom natjecanju. Dok je Tracy otišla na večeru sa svojim dečkom, Sarah se sama vraćala kući autom, ali tamo nikada nije stigla. Dvije su sestre bile najbolje prijateljice i Tracy si nikada nije oprostila što je dopustila Sarah da se sama vozi doma. Dvadeset godina kasnije, bol je i dalje oštra i navela je Tracy da odustane od svoje karijere profesorice i postane detektivka za ubojstva.

Iako Sarahino tijelo nije pronađeno, ranije osuđivani silovatelj Edmund House uhićen je i osuđen za njezino ubojstvo, uglavnom na temelju posrednih dokaza i svjedočenja lokalnog šerifa koji je tvrdio da je House njemu priznao da je ubio Sarah, iako nije bilo snimke priznanja ili svjedoka koji bi potkrijepili šerifovu tvrdnju. Tracy nikada nije bila potpuno uvjerena u Houseovu krivnju i nastavila je kopati po slučaju u pokušaju da se uvjeri u činjenicu da je pravda stvarno zadovoljena.

Kada su Sarahini posmrtni ostaci  napokon pronađeni u plitkom grobu u Cascade Mountains u blizini njezina rodnog grada Cedar Grovea, Tracy se vraća u rodni grad kako bi konačno dobila pravdu za svoju sestru.

Sarin nestanak i pretpostavljena smrt nisu promijenili samo tijek života njezine obitelji nego i karakter cijeloga gradića.

Robert Dugoni me je brzo uvukao u ovu uzbudljivu priču I preko pola knjige sam pročitala u jednoj večeri. Priča je intenzivna i dirljiva, a stranice su se jednostavno same okretale jedna za drugom. Stvarno sam što prije željela saznati tko je stvarno ubio Sarah i sakrio njezino tijelo. Likovi sa svim svojim snagama I slabostima su bili jako realistični. Svidjela mi se Tracyina odlučnost da učini ono što je smatrala ispravnim, njezina odanost prijateljima i kolegama i njezina snaga.

Moja velika preporuka!