LUCY SCORE - SVE ŠTO NISMO PREBOLJELI


 

U knjizi Sve što nismo preboljeli pratimo putovanje Naomi, Knoxa i Waylay. Naomi se upravo spremala za vjenčanje kad ju je njezina sestra blizanka Tina zvala da joj treba pomoć. Naomi odustaje od vjenčanja i bježi u Knockemout u Virginiji. Naomi nije samo bježala sa svog vjenčanja, već je trčala spasiti svoju otuđenu sestru blizanku. Knockemout Virginia je surov grad u kojem se problemi rješavaju na starinski način, šakama i pivom, obično tim redoslijedom. Kad Naomi stigne u Knockemout, shvati da se njezina zla blizanka uopće nije promijenila. Nakon što se poslužila Naominim automobilom i gotovinom, Tina ostavlja Naomi s nečim neočekivanim, Naominom jedanaestogodišnjom nećakinjom Waylay. Naomi nije imala pojma da ima nećakinju. Sada je Naomi zaglavila u gradu bez automobila, bez novca, bez posla i bez mjesta za život s jedanaestogodišnjom djevojčicom.

Knox radije živi svoj život onako kako njemu najviše odgovara, a to je u samoći. Ne tolerira dramu, čak ni kada se radi o odbjegloj nevjesti. Kad Naomi uđe u kafić, svi žele da ona odmah ode, uključujući I Knoxa jer svi oni misle da je ona Tina. Knox ima nadimak za Naomi, jer je stigla u grad s tratinčicama u kosi. Postoji razlog zašto Knox ne voli komplicirane žene, osobito ne one romantične prirode. No budući da je Naomin život eksplodirao točno pred njim, najmanje što može učiniti jest pomoći joj. I čim završi s ovom nevoljom, Knox može ostaviti Naomi na miru i vratiti se svom tihom, mirnom, usamljeničkom životu.

Dok Naomi upoznaje Waylay, zajedno odlaze u kupovinu. Tina je ostavila kćer Waylay samu dok Naomi ne stigne u grad. Naomi samo želi zaštititi Waylay na svaki mogući način. Ali, kako se sve više nevolja počinje događati oko Knockemouta, Knox želi zaštititi Naomi i Waylay, ne želi da ih makne iz vida. Knox i Naomi znaju da se ne mogu zaljubiti jedno u drugo jer će to samo zakomplicirati stvari, ali ne mogu si pomoći. Knox nađe Naomi posao u Honky Tonku, baru čiji je vlasnik. Naomi je jako zavoljela Knoxova brata, Nasha, zbog čega Knox postaje iznimno ljubomoran.  

Tako sam se dobro zabavila čitajući ovu priču. Bila je to savršena mješavina zabave, emocija i pomalo napetih situacija. Knox je bio savršen. Mogla sam se zamisliti kako se zaljubljujem u tog mrzovoljnog, tetoviranog, seksi, predanog i zaštitnički raspoloženog muškarca. Čak i kad je bio kreten, još uvijek sam ga razumjela i suosjećala s njim. Naomi je bila jednako nevjerojatna. Bez obzira što joj je život priredio, samo je nastavila dalje, čineći najbolje od svog života. Bila je pametna, slatka, snažna i imala je tako veliko srce da je bilo teško ne voljeti je i nadati se da će dobiti sve o čemu je sanjala. Waylay je isto bila tako slatka. Svidjela mi se ta djevojčica. Osjetio sam njenu bol i njen strah da voli i vjeruje. Svidjelo mi se kako se dobro nosila sa svim lošim stvarima u svom mladom životu.

Knox i Naomi bili su tako dobri zajedno. Osjetila sam njihovu ljubav, njihovu strast kroz stranice ove knjige. Njihova se povezanost činila stvarnom. Knjizi je stvarno trebalo vremena da duboko razvije njihov odnos. Vrijeme je bilo savršeno, ni prebrzo ni presporo. Bilo je lako vidjeti da su Knox i Naomi stvoreni jedno za drugo. Svidjeli su mi se jako  kao par. No, ne samo da sam voljela glavnie likove, nego su mi se svidjeli i oni sporedni. Svi su bili tako dobro opisani i zanimljivi da nisam mogla ne voljeti ih. Nash, Lucy, Sloane, Liza, Stef, Fi i Lina bili su sjajni. Ova knjiga je imala sve. Bilo je slatko, seksi, srce grijuće i smiješno. Svidio mi se kraj.